Scam broker

https://web.myprvteacc.com/
Graag wil ik weten of deze website bestaat en alvast bedankt voor u begrip.
Wat betekent conversie margin, want heb 250€ gestort bij deze website en nadien moest ik nog 1000€ storten via kraken om via mijn balance naar mijn rekening te kunnen storten maar blijkbaar is die 1000€ ergens anders beland en nu moet ik weer 1800€ storten voor de conversie margin kun je me meer uitleg geven, indien mogelijk

Hi,

Bedankt voor je bericht. Ik heb geprobeerd de website te openen, maar helaas kon ik deze niet laden. Dit kan erop wijzen dat de site ofwel offline is of mogelijk onbetrouwbaar.

Op basis van wat je hebt beschreven, is het mogelijk dat je te maken hebt met een frauduleuze broker. Het vragen om extra stortingen onder termen zoals “conversie margin” is een tactiek die vaak door frauduleuze brokers wordt gebruikt. Legitieme brokers vragen doorgaans geen extra stortingen voor het opnemen van geld, en geld dat je hebt overgemaakt zou niet zomaar “verdwijnen.”

Betaal alsjeblieft geen geld meer aan deze brokers, omdat dit alleen maar tot verdere verliezen zal leiden.

Helaas is het terughalen van geld van frauduleuze brokers een zeer complex proces, en de kans op succes is vaak laag. Ik raad je aan om het volgende artikel te lezen, waarin we enkele dingen hebben verzameld die je kunt proberen om je geld terug te krijgen: https://brokerchooser.com/forex/regulation/scams#how-to-recover-your-funds-when-scammed.

Als je verdere hulp nodig hebt of andere vragen hebt, laat het me dan gerust weten.

Met vriendelijke groet,
Andris

Dear,

Thank you for answering because now I know a little more about that we site because apparently they have updated everything with weekend and there is now a new site Trading Platform but you can’t find it in Google is that normal.

I will also send you a few conversations that I have conducted via whatsupp and she says she works for Payward Ireland Ltd das the company and her name is Anasteisha Gillard you can check for me if possible.

I will also send you my account with

Beste,

Bedankt voor u antwoordt want nu weet ik wat meer over die we site want blijkbaar hebben ze met weekend alles Upgedate en er is nu een nieuwe site Trading Platform maar je kunt het niet vinden in Google is dat normaal.
Ik zal u ook een paar gesprekken laten sturen die ik heb uitgevoerd via whatsupp en ze zegt dat ze voor Payward Ireland Ltd werkt das de company en haar naam is Anasteisha Gillard kunt u nakijken voor mij, indien mogelijk.
Ik zal u ook mijn account sturen met mijn balance en alvast bedankt voor u begrip.

Hi PhonyBackseat1721, I am ControlledChalkboard1959 on this website.
It is a scammer !!. Had exactly the same
See Can you check out a website to see if it is real or not on this same web
Stop payments to these guys

Hallo,

Ik denk dat je te maken hebt met een scam-broker. Er zijn meerdere waarschuwingssignalen die hierop wijzen:

• Hoewel het updaten van een website van tijd tot tijd gebruikelijk is voor veel bedrijven, is het lanceren van een nieuwe website zonder gebruikers van tevoren op de hoogte te stellen een groot waarschuwingssignaal. Legitieme brokers veranderen hun domein of voeren een rebranding niet vaak door zonder geldige reden. Oplichters doen dit voornamelijk om detectie te vermijden en nieuwe klanten te blijven misleiden.
  • Bovendien, als de nieuwe website niet in Google-zoekresultaten verschijnt, is dat een sterke aanwijzing voor een scam. Legitieme brokers hebben een solide online aanwezigheid en kunnen gemakkelijk worden gevonden via een eenvoudige zoekopdracht. Dit gebrek aan transparantie komt vaak voor bij scam-brokers.
  • Daarnaast zouden legitieme brokers je nooit benaderen via sociale media of berichtenapps zoals WhatsApp. Dit is opnieuw een waarschuwingssignaal.

Gezien deze zorgen, stop alstublieft met het gebruik van deze broker en stuur hen geen geld.

Laat het me weten als je nog verdere vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
Andris